زمزمه آرام دل

اجتماعی ادبی انتقادی طنز

زمزمه آرام دل

اجتماعی ادبی انتقادی طنز

در دل بخوانیم

یادمان باشد از امروز خطایی نکنیم

گر که در خویش شکستیم صدایی نکنیم

پر پروانه شکستن هنر انسان نیست

گر شکستیم ز غفلت؛ من و مایی نکنیم.

یادمان باشد اگر شاخه گلی را چیدیم

وقت پر پر شدنش ساز و نوایی نکنیم

یادمان باشد اگر خاطرمان تنها ماند

طلب عشق ز هر بی سر و پایی نکنیم

یادمان باشد اگر حال خوشی دست بداد

جز برای فرج یار دعایی نکنیم..!!

نظرات 1 + ارسال نظر
دندون یه آدم مرده سه‌شنبه 7 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 11:47 ب.ظ http://www.gham.clik.ir

عالی مینویسید بیا و به من نظر بده تصمیم دارم یه انجمن نویسنگان ساری راه بندازم

سلام همشهری. شما به من لطف دارید و گرنه من کجا و جملات محبت آمیز شما کجا.
هر کاری کردم سایت شما باز نشد . مجددا تلاش خواهم کرد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد