زمزمه آرام دل

اجتماعی ادبی انتقادی طنز

زمزمه آرام دل

اجتماعی ادبی انتقادی طنز

دختر ساروی

همیشه چیزهای خوب وقتی به سراغ ما می آیند که انتظارش را نداریم .

بیشتر به یک تصادف شبیه بود . بی هدف و سرگردان وبگردی می کردم وقتی روی این بلاگ کلیک کردم یکی از اشعارش را خواندم . خوشم آمد و رفتم سر وقت شعر بعدی و ..... 

به قول معروف تا آخرشو سر کشیدم .

اشعار او دو مزیت عمده داشت ، اول آنکه حرف دل بود و به اصطلاح به دل می نشست و دوم اینکه سادگی کلماتش بود . ساده ترین واژه ها را در بهترین جای جمله به کار می برد. به همین سادگی عاشق نوشته هایش شدم.

هر زمان شعر جدیدی از او می خواندم انگارقسمتی از احساس مرا که در بیانش عاجز بودم به بهترین شکل بیان می کرد .

اگر اهل دلی، اگر تنهایی بهترین مونس توست به این وبلاگ سر بزن . آسوده و آرام باز خواهی گشت و فردا مشتاقانه به انتظار شعر جدیدش می نشینی.

وبلاگ دختر ساروی یادت نره .

http://arezoo58.blogfa.com/